SPICE YUH MEK DI COVA MI LOVE………….DIS VIDEO MUS SHELL!

0 thoughts on “SPICE YUH MEK DI COVA MI LOVE………….DIS VIDEO MUS SHELL!

    1. she think she name beyonce a promote video before di song promote good..spice man ina almost every video she have so mi really waaa if a di headline plan dis she mek and di song nah promote?

  1. Met a sikes Spice a use. She same one did an interview onstage with winford. I can bet you she gonna premeire her new video.

    1. Well if this is what she doing it better be real good, cause she never get book for sting and not even Shaggy call her fi the free concert wah day. So Spice yuh better come good cause even Macka have dye dye

  2. Lol di ppl dem say splice Neva meck it fi 2013 n she fi go so>>>>>>>>>>>>>> right ova desso >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> fi 2014 lmaoooooooooooooo boy splice a one ting mi know fi sure U THINK U A CELEBRITY THO SMH MI NAH LIE U SWEAR SAY U IS THE ISHHH KMFT

  3. Spice just Nufff an love attention,if you clam say the realationship over,try think b4 you make a decision like this grace Hamilton,cah one thing fi sure no other man nuh want you. All the man wha yu do the video with,wid him nose under yu neck,him must ole him breath. Cah spice always look dirty!! Such GRACE Hamilton like how yu sey you left Nicholas now, wha a you plans fi 2014 you a guh continue walk an shut pot cover till the handle dem bend like macka??? Lady saw,macka demon,d’devil & tassann name a call a nuh body nun memba spice suh shi just push fi are self right in,but wi still nuh si you!!!

  4. Fiance? was she married and the wedding was officiated by none other than Ninja Man? No bredda! spice really salt!

  5. From de devil was a bwoy mi hear say dem (Spice and har babyfadda) engage fe married – till she all do de video bout it, (de one wid Ninjaman in it) and all baby number 2 bawn, and still. However, it seems lke de relationship did kinda rocky already fe him a search har phone fe find de pictures, and fe she just tell him say it over, just like dat. Anyway, good luck to dem ya !

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top