HOW LUKIE REACH JAMAICA AND HIM SUPPOSED TO DEH A FARRIN?

MET SEDEKI GOODLIFE ROLL OUT WITH HIM NICE CLEAN PRETTY BABY MADDA /WIFEY TIFFANY GOODLIFE WHO RUN MARIO DOPEBOY LIKE DOG…..BUT MET MARIO HIM GO DI BOAT RIDE WITH FI HIM DOG DHIT FROM PORTMORE WEY F**K LIKE SHE MAD!!!! BUT MARIO WEY YUH FEEL LIKE U AND UR GYAL COULDA STYLE LUKI BOUT UNNO RED WITH BROWN PREE THIS CUZ SEDEKI DI PLAN FI UNNO AND LUKI NOT EVEN PAY MARIO A BIT A MIND POOR SOUL YOU AND UR MAD WOMAN NEED FI GO SIDUNG CUZ A UNNO ONE INNA HOUSE A LADIES MARIO DI PEOPLE DEM FIND YUH OUT…..BUT WAIT DEH QUESTION TO MARIO N MISS TOPWEST NICKY WHEN YUH A HAVE BABY NOW?????????

IMG_2522

IMG_2523

0 thoughts on “HOW LUKIE REACH JAMAICA AND HIM SUPPOSED TO DEH A FARRIN?

  1. No comma, no full stop, not even a dash dash. Could not understand a thing whey yuh waan seh sender…..smh…Lawks sender all disrupt mi manners…Morning Met and Metters….

  2. Gm met

    Tiffany and sedeki really deh back?me happy fi dem f**ker mario him f**k too much by im thing tiffany di want him smh but tiffi mario say him a tek him baby from u cuz nuh body cant grow him baby smh

    @murasaki..lazy fi sign innnn if u did knw how fi read good u understand

  3. Wait unu a confuse me who breed Tiffany? Mario or sadeki? This a 1 here funny bad so a jacket Tiffany give Mario? Tiffany is a friend of mine but a good for her she too licky lucky and trust me she no far from nackiesha. She’s a whore just the same know how much a her so call brother she f**k unu stay deh think Tiffany play !

  4. Tiffany a bitch but nackiesha f**k more than tiffany if di whole night mario nuh stop look pon sedeki n tiffany n di boat but sedeki yuh suite alone kill him……..mario a fly n hype how him work on plane n him never luk good yet smh but met a tiffany a madddddddbhim

  5. But mi confuse tiffany never left sadeki fi Mario run go breed and tattoo him name on her hand so how come the baby a sadeki own. Mario and sadeki was friends so why tiffany a run from left to right suh.

  6. Ok, seem like Tiffany loves shitty hood men. A good fi har she deserves everything Mario do har. Sadieki love fi borrow ppl clothes and hype. Two a dem a bitch anyways.

  7. metz tiffany n sadeiki been deh str88888 suh wen unu ago tlk bout deh bk unu late,an as fi mario him and dat girl dont mek 1…look at mario face him dont even look comfortable d whole nite him a penny tiffany but mario yuh need fi guh penny a D.N.A cuz d baby nuh av shit fi u cute as hell,brown tone n all pretty lil girl..MARIO me sorry fi uuuuuu dna a call out ur name!!!!!!!

  8. @ ISPY it look like u know something bout d bwoii dem baTty…..r shud i say 1 a dem did play ina ur pit!!!! a talk yuh talk too much bcuz nuh body neva ask yuh if d bwoii dem a batty bwoii who yuh a tlk tho????? cuz u all a mention seh sadieki borrow clothes wen we all kno tailor tyad fi c fi him face…. u eva c anybody ina anything weh him wear yet?? 1 on d island all wen him a clown out him self.him mek till him all mek fault but who cares.kmt.unu need fi tlk facts. ISPY U NAH C NTN WID UR TWO BIG BLACK EYES!!!!

  9. @anonymous u neva did kno seh fren f**k fren d girl and sadieki did marred??? all a unu weh a tlk unu kno wat sadieki did do!!!! f**k as yuh av a like tiffany if mario did all lef all him fada careless me wudnt wong yuh if yuh even did f**k him to!!! but at d end a d day we all kno ur heart belong to sadieki suh dem fi lowe yuh mek yuh live yuh blutclattt life cuz him c se d jacket tight n him still a squeeze suh leave him mek him wear it…. thumps up tiffy a u seh winnniiiiiinnnggg,(baby star u neva did kno seh u wuda get weh d duck get lil shit a fuk a yuh u likkle rebound)

  10. @ Shawna yuh need to go book an appointment with your gynecologist and don’t stop here, with yuh shit up hole!!!!!!!!!!
    Sadieke in case yuh never know, a batty man and mi nuh affi spell it out, ask him how him get the wuk down a wharf and two Mario is gay as f**k.
    Sadieke is living a lie, cah him walk and borrow clothes like mi nuh know how fi sey. Ask Sadieki bout him best fren weh gone a England, weh him use to leech pon fi him fart inna, bitch please stfu I could go on and on about these two clowns Sadieke and Tiffany.

  11. switching topic uno neva see luki nicki and tracygoodlook @ di boat ride hmmm look @ foster shots photos!!

  12. switching topic uno neva see luki nicki and tracygoodlook @ di boat ride hmmm look @ foster shots photos!!

  13. @ISPY but it look like u jealous offa mario,tiffany n sadieki like hw yuh seh a batty man where u wud a guh fit????? dat is a perfect 3 sum..

    1. Ask yuh father and man that, I don’t dane dancehall recycles. Mario hood condemn and Tiffany hole has taken too many. Sadieke is desperate for attention and so on. Gyal don’t stop here.

  14. switch topic but where is likkle miss girl pinky fierce..lmao unu nuh gi me joke a suh quick luki drop she afta she spen 1 millon n change pon fi ar clothes and this year she mia..nicki n stacy gudlook unu hol unu composure suh nex yr unu wont mia cuz lucki change woman like hw him change him clothes..n as far as me hear him nuh av nuh BUDDY!!!

  15. Met me cnt stand dat bwoy mario him luk everybody met tiffany upload she n her man on ig and him upload him n fi him so call browin lol marii tiffany n sedeki a mad yuh @mouthamassi him need fi go buy sum clothes cause him stay bad bad him mashhhhhhhhhhhhhhhh upppppppppppppppppp

  16. Tiffany send her troops unu gweh Tiffany a bitch and just a move between 2 friends she soon take back mario again.. How the f**k you ago f**k 2 friend claim you breed fi one then go back to the next one? That gyal is a bitch ! Mario try do a DNA worst Tiffany no natural browning a bleach she bleach try swap baby girl mouth cause you no brown either but sadeki brown lmao judgement

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top