KARTEL FELL ASLEEP IN COURT

NewsS1602_1_PG6URKartelAM

It is said that the magistrate was unable to see Kartel from where he was because his head was on his knee. He asked the location of the entertainer and prosecutor Jermey Taylor replied, ”My Lord , he is either praying or sleeping”. An officer of the court was forced to rouse the entertainer from his slumber.

0 thoughts on “KARTEL FELL ASLEEP IN COURT

  1. That is freaking hilarious! “he’s either praying or sleeping”. If I didn’t know better, I’d think it’s a Madea play.

  2. yuh know mi nah laff…di man she him is either asleep or praying. Kartel who yuh ah pray to? cuz yuh she yuh nuh believe inna God. Yuh nah get nuh sleep ah night time papa, Lizard ah haunt yuh rass

  3. a bawl him dede a bawl……………………..MET MI WAH U DRAW FI DI GUN MAN ANTHEM FI MI DEH………MAAMMAAAA ….WELL KISS MECK NECK :travel

  4. DWL…. But Met… why him nuh just plead guilty and end this trail business…. Weh really ah go come out ah dis??

    KartHELL yuh fi sleep when night come!!!

  5. LOL… The weight of reality has started to take its toll. The projection of false confidence and supreme strength by the deluded is finite.

    Karthell is broken like a dried out twig on a cold winter day. WTF fall asleep inna court knowing dem life deh pon de line?! Karthell resign to him fate. Guilty as FCUK!!!!

  6. Well satan Pinckney no believe in a god Selassie is his god I hope he can rescue him from the wheel of justice drop you book you lost you lesson wages of sin is death the gift of life is precious who are you and who do you think you are to takes someone life if you are guilty then you should pay for your crime continue praying to Selassie

  7. Murdaraaaaa, blood deh pan yuh shoulda…(Thru Kartel nuh respect the elder Artist dem thats why him never hear Buju song)

  8. Him concede. When you are under enarmous stress your body will shut down. Sleep is a escape. Yuh phukka yuh. Satan you are a wicked bastard..

  9. ….._\____________________,,__
    …./ `–│││││││││——–_] POOW POOW POOW
    …/_==o ____________________
    …..),—.(_(__) /
    ….// (\) ),——
    …//___//
    ../`—-‘ / …
    ./____ / …

    A SUDA DAT DE OFFICE BUSS A HIM AIZE DRUM DWRCL :ngakak
    ADDI DE BLIND PPL DEM DADDY OPEN YUH YEYE AND WATCH WEH A GWAAN WEN UNNO DID A MINCE LIZARD YUH NEVA DID A SLEEP,GET UP!!! A WEAK

    SMADDY NEED FE MEK A MOVIE FE DIS SHIT IT WUDA SHOT JUS GIVE LIZARD FAMILY THE MONEY FROM IT

    1. DWLnnnnnnn….that negro would a confess pon spot….lol Me nu think him want fi see or hear a gun again in dis life time…lolol

      1. __________________________________________all de judge wuda run outta de court house no,weh unno seh de great kartel was edah sleeping or praying wen de office guh oba tuh him-him suda just slwoly raise him head and seh thanl you Lord amen and play it awf as a prayer nd done

  10. simply give lizaad family what???
    maybe a chumpaz fi ddi finaral but naaaaayy dem reep weh dem sow. Maybe a youth development charity 🙂

  11. Mi nah laff eno man lmaoooo @ buss a shot inna him ears him woulda shit up him self lol just when him think him shitting temper done that would a wake it rawwwwsssse :ngakak :ngakak :ngakak

    1. ooooooooooooooooooo most definitely yes my dear…. my loving,caring and educated hubby has been here since week mi can sleep gud again,yuh c how refreshing his comments are awww 😀

  12. Dwl from I was bawnnnn. Sleep inna court? Who di F does dat? Dis man Nuh si di serusniss a dis ting yah? :nerd

    Bubblelikesoup

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top